BRANDING SKUPINY
Předmluva
Vzhledem k růstu a rozšiřování společnosti RPM Services o dceřinou společnost RPM Facility a dalších vznikla potřeba odlišit značky a vytvořit mezi nimi funkční vizuální propojení s ohledem na stávající vzhled a použitelnost corporate designu mateřské společnosti s prioritou na jejich další možný rozvoj.
Členění a benefity
Nové rozdělění se řídí jednotným brandingem napříč společností (známé jako single branding nebo monolithic brand architecture). Bude tak možné odlišit jednotlivé segmenty služeb a jednotlivé podbrandy budou težit z hlavní značky (RPM) společně vytvářejí větší hodnotu a povědomí, podporují a dávají na vědomí růst všech společnosti. Na obrázku je dosavadní příklad člěnění.
Propojující prvky jednotného brandu skupiny
Vizuální dojem celé skupiny i jednotlivých společností musí být konzistentní a jednotný. Abychom toho mohli docílit, dodržujeme jak sjednocující tak i odlišující prvky v každé ze společnosti a její tvorba má tyto pravidla.